loading...
ضد دختر ضدحال زدن به دخترا
Habib بازدید : 24 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

میگی خانوم این شماره رو داشته باشید جهت تخلیه اب و فاضلاب .

بگو من میخوام خودکشی کنم، لطفا این شماره رو بگیرید و به بستگانم خبر بدید

میتون بگی خانم! این کاغذه از دست شما افتاد زمین ! بعد بدی بش !
میتونی هم درخواستتو روی کاغذ بنویسی بگی خانم این آدرسو بلدی؟

برو بگو این شمارمه , بعد بده بهش . از خداشم باشه .

یه بار که خیلی باحال بود !
تو تاکسی نشسته بودم جلو !
دوتا دخمل نشسته بودن عقب ! یهویی ماشین بغلی (پرایدم بود !) هوس کرد ماشینشو بفروشه !
شماره موبایلشو نوشت چسبوند شیشه عقب !
این دختر خانومام همون موقه !! زنگ زدن بهش ! (مثکه دلم به دل را داره

یه راه خوب
شمارتو رو یه کاغذ مینویسی میگی:( (خانوم/اقا) این شماره میدونین مال کجاست من گم شدم
بعد اگه گفت اره که یعنی حفظش کرده و خداحافظی کنید 
و اگه گفت نه که یکی از روش بنویسید بدید بهش بنده خدا گناه داره خودشم گم شده

شماره دادن و شماره گرفتن اصلا لزومی نداره . دختر باید خودش فهم و شعور داشته باشه و دنبالت راه بیفته.]مشکل اینه که دخترا شعور ندارن[

بهترین راه اینه : به دختر مورد نظر میگید لطفا این شماره رو برای من بگیرید یک کار حیاتی دارم وقتی گرفت موبایلتون زنگ میخوره بعد خیلی ریلکس گوشیتونو از جیبتون در میارید سلام کنید اسمشو بپرسید

]روش امروزی[ الان یه جا وایسا خودشون میان ازت شماره میگیرن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ضد دختر ضدحال زدن به دخترا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 589
  • کدهای اختصاصی
    ضد دختر ضدحال زدن به دخترا